Translate

środa, 11 września 2013

Jeans shirt


Nadszedł czas abyście poznali mnie w innym wydaniu, dziś nie gotuję, dziś stroję się i wyginam przed obiektywem aby jak najbardziej przypaść wam do gustu :)
Koszula jeansowa to mój tegoroczny ulubiony element garderoby. Zakładam ją niemal do wszystkiego: czarne woskowane spodnie, ciemne jeansy, szorty czy wszelkiego rodzaju spódnice.Na szczęście nie jest to typowo letnia koszula więc posłuży mi na pewno również jesienią, a także zimą. 

Koszula jeansowa- Bershka
Spódnica- River Island
Baleriny- Pull&Bear
Torebka- H&M
Zegarek- Next
Okulary- Camaieu







A jaki jest wasz ulubiony element garderoby tego lata?

3 komentarze:

  1. No proszę... nie tylko gotuję ale też wygląda świetnie :) Fajnie, że przeplatasz gotowanie z modą, też bym tak chciała :) Polubiłam na FB więc będę zaglądać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny blog <3 bardzo mi się podoba ;D
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry, jestem zainteresowana współpracą z Pani blogiem, proszę o kontakt:) wspolpraca@armadeo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.