Translate

poniedziałek, 23 września 2013

Maxi skirt


Patrząc za okno nie mam wątpliwości, dziś pierwszy dzień wiosny. Od dziś pogoda bezkarnie może płatać nam figle. Coraz częściej sięgamy po koc i siadamy przed kominkiem, wspominając minione już lato, na które nie mogliśmy narzekać. Upały 30 stopniowe, dużo słońca naładowały nasze akumulatory wystarczająco aby przetrwać jesień i mroźną zimę.

Dziś przedstawiam jeszcze letnią stylizację. Maxi spódnica zawsze mi się podobała, jednak z racji tego iż mój wzrost nie powala (całe 160cm) nie mogłam się długo zdecydować na ten element garderoby, aż w końcu znalazłam spódnicę maxi w pionowe pasy. Jak doskonale wiemy pionowe pasy wydłużają więc ta spódnica jest idealna dla osób o niskim wzroście. 

top- h&m
spódnica- allegro
baleriny- pull&bear
kopertówka- reserved
naszyjnik- mohito







1 komentarz:

  1. Świetna letnia stylizacja :) Masz przepiękne włosy, moje marzenie :) Może kiedyś się doczekam :) Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com
    http://facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.