Translate

poniedziałek, 16 września 2013

Waxed trousers



Pogoda już nas nie rozpieszcza, pomału zakładamy cieplejsze ubrania, bez długich spodni i okrycia wierzchniego nie będziemy czuć się już komfortowo. Niestety lato już za nami, czas rozejrzeć się za cieplejszymi swetrami, szalikami, botkami i kolorowymi parasolami :)
Dziś przedstawiam wam stylizacje z woskowanymi spodniami, choć modne są już od ubiegłego sezonu ja pierwszą parę kupiłam dopiero teraz. W sklepach jest ogromy wybór tychże spodni, wchodząc do jakiegokolwiek sklepu znajdziemy je na pewno, kwestią jest tylko materiał i fason. Ja swoje kupiłam w stradivariusie klik i według mnie są idealne, nie są sztywne, materiał przepuszcza powietrze, pasują idealnie do mojej sylwetki to jeszcze cena bardzo korzystna.

Bluzka- Top Secret 
Spodnie - Stradivarius
Torebka - Allegro
Buty- Atmosphere
Zegarek- Next










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.