Translate

niedziela, 20 października 2013

I was looking for a skirt


Jeszcze do niedawna chodziłam tylko w spodniach, spódnice i sukienki zakładałam tylko na specjalne okazję, a co może być bardziej kobiecego niż ta część garderoby. Sklepy zasypują nas nowymi kolekcjami, jest naprawdę w czym wybierać, jednak nie zawsze mimo, iż coś nam się bardzo podoba staję się naszą własnością. Często po przymierzeniu nasza wymarzona spódnica, okazuję się, a to za długa, a to za krótka, jeden rozmiar jest za mały inny za duży i nasz entuzjazm pryska a my ze sklepu wychodzimy z pustymi rękami.  Jednak całkiem przypadkiem znalazłam na to radę, spódnice szyte na miarę.  Pani Monika jest przemiłą osobą, chętna do pomocy i zawszę gotowa aby nam doradzić. Jedyne co musimy zrobić, to wybrać interesujący nas fason spódnicy, zmierzyć nasz obwód w pasie oraz podać interesującą nas długość spódnicy. Resztą zajmie się nasza specjalista, która szyję prawdziwe cuda, a do tego ceny spódnic są niewielkie kształtują się od 54 do 89 zł. A oto gdzie znajdziecie spódniczki -Stylove

Spódnica- Stylove
Bluzka- LC Waikiki
Czółenka- H&M
Kopertówka F&F
Zegarek- Next






12 komentarzy:

  1. śliczna stylizacja:D
    zapraszam, obserwuje!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/studies-autumn-walk.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem i ja !! wpadłam w odwiedziny! :) świetna jest ta spódniczka- krój, kolor,fason- wszystko!! pozdrawiam Cię serdecznie, M.

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw:) Prosty, kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz. Piękna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing outfit. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice skirt;) I also liked the belt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.