Translate

poniedziałek, 4 listopada 2013

Perfect skirt


Nie da się ukryć, lato już za nami. Choć jesień w tym roku jest dla nas łaskawa, to i tak już zdążyłam zatęsknić za słońcem i ciepłymi dniami. Dlatego na ostateczne pożegnanie lata mam dla was jeszcze letnią stylizację, i choć jest mi nieco żal tych letnich sukienek to muszę schować je głęboko do szafy i wyciągnąć te cieplejsze, pomału zimowe swetry. Zdjęcie zrobione jeszcze podczas wakacji w Turcji, w Polsce już zaczynała się jesień, a tam nadal było lato. Spódnica jest projektu pani Moniki którą możecie znaleźć Tutaj





9 komentarzy:

  1. świetna stylizacja moje ulubione kolory ;) spódniczka genialna ;)
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna stylizacja ! :)
    cammillie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wzór na spódnicy cudowny! świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycasz, a spodnica swietne podoba mi sie taki motyw

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka jest urocza! <3
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy outfit :)
    Pomysłowy, bardzo mi się podoba ;*

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Proszę, daj znać u mnie.

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    P.S.: zapraszam do polubienia ANNFFASHION na Facebooku ;)) 

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie ;) piękna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo stylowo, elegancko i z klasą :) jak najbardziej na duży plus <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.