Translate

niedziela, 15 grudnia 2013

Checkered scarf


Powracające wzory i fasony to coś co wraca do nas praktycznie z każdym sezonem, a to buty ze szpicem, a to spódnice szyte z koła, czy też te sięgające za kolano czy w końcu hit tego sezonu wszelkiego rodzaju krata, na spodniach, koszulach czy szalikach. Robiąc przegląd garderoby i pozbywając się ubrań, które na pewno mi już nie posłużą znalazłam prawdziwy skarb, szalik w najmodniejszą kratę w idealnych kolorach granatu, zieleni i czerwieni. Nie mogłam w to uwierzyć jeszcze rok temu stwierdziła bym ,że się do niczego nie nadaje, a tu taka niespodzianka i właśnie wtedy uświadomiłam sobie, że już nigdy nie wyrzucę niczego co przestało być modne, a nie jest zniszczone, być może nie założę tego przez kolejne dwa, trzy lub nawet więcej lat, ale w końcu nadejdzie taka pora i okaże się to prawdziwym hitem :)

Szalik- no name
bluzka- no name 
płaszcz- bershka 
spodnie- stradivarius 
buty- venezia 
torebka- parfois




Niestety zdjęć jest mało ponieważ były one robione kiedy przez Polskę przechodził orkan Xawery i moja fryzura po 3 min nie nadawała się na publikację :) 

Przypominam o ostatnim dniu trwania konkursu :)

10 komentarzy:

  1. Więcej zdjęć nie potrzeba :) Na tych wszystko ładnie widać. Bardzo fajna codzienna stylizacja :) Świetnie wyglądasz, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w torebce. Takiej właśnie szukam - idealna, bo klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, a torebka cudo!!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jakie ty masz oczy torebka jest bardzo intrygujaca i fajna:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny, prosty zestaw :) wygladasz pieknie

    OdpowiedzUsuń
  6. boski szalki !


    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mama taka dewizę, nie wyrzucam ani nie wydaje rzeczy póki się nie zniszczą. Moda wraca a szafa jest sporawa !!! :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. TOREBKA <3 jest po prostu mega mega piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka i szalik extra pasuje ci ten zestaw .pozdrawiam Justifashion :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka jest cudowna, szalik też w moim guście ! ogólnie wszystko fajnie się łączy ; p
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :D
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.