Translate

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Christmas outfit


Dziś czeka mnie najwięcej przygotowań świątecznych, ostatnie porządki, gotowanie oraz dekoracje, na samą wigilię zostanie jedynie ubranie choinki, smażenie karpia i chyba najprzyjemniejsze zadanie czyli pakowanie prezentów oraz rozkoszowanie się świąteczną i rodzinną atmosferą to wszystko w towarzystwie kolęd. W Wigilię zawsze wybieram zestawy klasycznie i eleganckie bez zbytniej ekstrawagancji.  Wolę moją stylizację przemyśleć wcześniej aby nagle pięć min. przed kolacją nie okazało się że np. nie mam czarnych kryjących rajstop lub ciągle nie mogę się zdecydować jakie dobrać dodatki. Co myślicie o tej stylizacji? Jak wy będziecie wyglądać w tę wyjątkową kolację?

sukienka- no name
szpilki- atmosphere
pasek- reserved
naszyjnik/ bransoletka- vezzi
zegarek- next 

 








6 komentarzy:

  1. Sukienka fajna i bardzo mi się podoba, ale fotel mnie powalił na kolana:) i jak znam życie to wskoczę w spodnie i klasyczną koszulę, czyli tak jak lubię:)
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna , klasyczna sukienka! bardzo ładnie w niej wyglądasz:* dodaję do obserwowanych..Wesołych Świąt:*)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post!
    would you like to follow each other?
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) również życzę Wesołych Świąt :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw. Tylko uśmiechu za mało!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.