Translate

wtorek, 31 grudnia 2013

New Year outfit


Po wspaniałej i pełnej emocji Wigilii, a także pozostałych dniach świątecznych czas na przygotowania do największej imprezy roku. Moją stylizację częściowo przemyślałam już wiele miesięcy temu, kiedy to podczas letnich wyprzedaży wypatrzyłam w sklepie tę sukienkę, co prawda na wieszaku nie prezentowała się szałowo, dodatkowo miałam niewiele czasu, ale cena skusiła mnie do jej przymierzenia. Jak się w przymierzalni okazało to bardzo dobre posunięcie, ponieważ sukienka prezentuję się naprawdę szykownie, a cena 25 zł mianuje ją najlepszym tegorocznym wyprzedażowym łupem. Do sukienki dobrałam naszyjnik w kolorze srebrno- limonkowym oraz chabrową kopertówkę.

Sukienka- Vero Moda
Żakiet- Stradivarius 
Kopertówka- Reserved
Naszyjnik- Mohito 





4 komentarze:

  1. wyglądasz przepięknie a spódniczka jest cudowna może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja. Ciekawy motyw. Przydałyby się jakieś rajstopy ze względu na pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna marynarka ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.