Translate

wtorek, 28 stycznia 2014

Comfy snow day


Zima zawitała w pełni, ile ludzi na świecie tyle opinii na temat tego czy zima to fajny okres roku czy może okres w którym najlepiej zapaść w sen zimowy. Bo o ile nasza praca lub inne zobowiązania nie wymagają od nas stroju formalnego to w ciepłej puchowej kurtce dużej czapie i śniegowcach można ją przetrwać. Ja osobiście do zimy nie mam zastrzeżeń, nawet ją lubię pod jednym warunkiem,  żeby nie trwała zbyt długo ;) Miesiąc w pełni by mi wystarczył no i oczywiście nie miała bym nic przeciwko temu aby zima była w górach, mogła by być  nawet cały rok, bo jako miłośnik sportów zimowych uwielbiam to szaleństwo na stokach i wcale nie obraziła bym się gdybym w każdej chwili miała możliwość wypadu na białe szaleństwo. A Wy lubicie zimę czy wolicie ją obserwować za oknem, okryte grubym kocem z kubkiem gorącej czekolady?

Kurtka - Terranova
Czapka - Dunnes 
Szalik - prezent 
Jeansy - Sin Say
Buty - Puma 




                             








6 komentarzy:

  1. piekny kolor kurteczki, ja lubię śnieg i zimę ale kiedy jest słonecznie i nie ma mroźnego wiatru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz:) Śliczy kolor kurtki i super śniegowce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Zapraszam do zabawy i odpowiedzenie na pytania dostępne u mnie na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie podoba się kurtka, super! całość:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.