Translate

piątek, 21 marca 2014

WIOSNA ACH TO TY


Wiosna chyba zawitała już w pełni, 20 stopni i mocne słońce napawa mnie mnóstwem energii. Ciepłe swetry już dawno schowałam do szafy na rzecz zwiewnych bluzek i żakietów. Mój ulubiony trench też wisi na wieszaku jako najczęściej używane okrycie wierzchnie, klasyka, pasuje zarówno do trampek jak i bardziej kobiecych stylizacji z czółenkami. Dziś zupełnie wiosennie dzięki baskince w żywe cytrynowe kwiaty. A Wy jak witałyście wiosnę?

trench- zara
baskinka- atmosphere
jeansy- terranova
czółenka- sergio leone 
torebka- parfois









9 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja :) kocham trencze :) są nieśmiertelne,pasują wszędzie i do wszystkiego :))
    dziękuję za odwiedziny :))

    pozdrawiam ciepło i wiosennie

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna torebka! <3 całość bardzo mi się podoba ;-)
    pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka! bardzo fajna całość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw bardzo mi się podoba. Bardzo ładna bluzeczka. Super.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak najbardziej wiosenna stylizacja;) u mnie wiosła przyszła i znów odeszła, mam nadzieję,że nie na długo. Wyglądasz świetnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw bardzo ładny, lecz trochę nie w moim stylu:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemnie tutaj :)

    Zapraszam do siebie:
    http://tematyczniekosmetycznie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.