Translate

wtorek, 24 czerwca 2014

Już tu są :)

Okres wyprzedaży zaczął się już na dobre, wszystkie sieciowe sklepy oferują nam towar w mniej lub bardziej dogodnych cenach, wiele rzeczy mam już na oku, jednak jeszcze nie pojawiły się w mojej szafie. Jedyne,  które nie mogły czekać, to te cudowne szpili, zaraz kiedy tylko dowiedziałam się o przecenach były już w moim koszyku i pomału dokonywałam przelewu. Cena bardzo przystępna, czas dostawy zaskakująco szybki, a buty na nogach nie dość, że wyglądają oszałamiająco to jeszcze 10 cm obcas jest idealnie wyprofilowany tak, że nawet moje małe stópki nie będą mieć mi za złe kiedy je założę ;) 
Na co wy polujecie podczas tegorocznych przecen? Czy już dokonałyście pierwszych łupów? 





4 komentarze:

  1. Świetne buty :) Ja jeszcze nie byłam na wyprzedażach, może dziś się przejdę :)

    Miłego dnia,
    Daria :*

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie ma ich już na stronie :( :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne! :) I ta klasyczna, ponadczasowa czerwień... Cudo!

    Zapraszam na swojego bloga i najnowszy post, czekam na komentarz od Ciebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam.